Gratis levering van min. 6 flessen in de zones Poperinge, Ieper, Veurne en Alveringem

Op basis van de postcode die u ingeeft tijdens het bestelproces, wordt er bepaald of u kan genieten van gratis thuislevering in de zones Poperinge, Ieper, Veurne en Alveringem. 
Deze thuislevering wordt verzorgd door Top'oVin, u wordt gecontacteerd om het leveringsmoment af te spreken. 

Levering in de rest van België

Voor een snelle levering van jouw bestelling doen wij beroep op onze verzendpartner Bpost.

Leveringsprijzen

Plaats je een bestelling van meer dan €160? Dan geniet je van een gratis verzending!

Voor bestellingen lager dan dit bedrag, hanteren wij volgende tarieven (levering op Belgisch adres):

  • levering bij je thuis of op het werk: €6,50

Leveringsmogelijkheden

Levering thuis of op het werk

Ontvang je pakje op jouw opgegeven adres. Onze verzendpartner bpost zorgt tijdens werkdagen voor een levering tussen 9u en 15u.

Leveringstermijn

Wanneer je op op werkdagen voor 15u00 je bestelling plaatst, versturen wij dezelfde dag je pakje nog. Je pakje wordt de volgende werkdag geleverd door bpost.

Bestellingen na 15u00 worden 2 werkdagen later geleverd.

Bestelling plaatsen op vrijdag:
- Voor 15u00: geleverd op maandag
- Na 15u00: geleverd op dinsdag

Je levering volgen

Van zodra je pakket vertrekt uit onze winkel ontvang je een verzendbevestiging per mail. In die mail vind je een een Track & Trace code en een link waarmee je de exacte leveringsstatus van jouw pakket kan volgen.

Je kan je levering volgen met je toegestuurde Track & Trace code kan op deze website: http://track.bpost.be

Levering gemist

Als je hebt gekozen voor een levering aan huis of op het werk, dan moet je een ontvangstbewijs tekenen. Was je niet thuis? Dan laat de postbode een briefje achter in jouw brievenbus. Op dit briefje staan de 2 opties die je hebt om je pakket in ontvangst te nemen. Je kan je pakket gaan afhalen met het briefje in het dichtstbijzijnde postafhaalpunt. Het adres van dit afhaalpunt staat op het briefje.

Een tweede optie is dat je aan bpost vraagt je pakket opnieuw te leveren. Dit kan enkel op hetzelfde adres als de originele levering. Je kan een nieuwe aanbieding aanvragen op  deze pagina.

Opgelet: je pakket blijft zo'n 15 kalenderdagen liggen in het postpunt. Indien je het in die periode vergeet af te halen, zal het automatisch teruggestuurd worden naar ons distributiecentrum.